Tuesday, June 8, 2010

Aper nak buat???

Salam all reader...ai..baru dua hari parent aku takder dah gaser mcm rindu kat they all...pagi tadi abah n mak aku call dari Jeddah..alhamdulillah happy jerk suara they all..aku pun happy gak dapat dengar suara they all...tapi pastu aku dah siap mandi..ingat nak keluar la g lepak kat memaner smbil smbil ambil gmbar..tengok2 tayar kete aku pancit lak...adoi...nasib baik abah aku nyer tayar spare ada..hahah pinjam la kejap...g kedai rupa nya tak bocor pun tapi angin keluar jerk??? apek tu cakap la."dari mana angin tu keluar??" tanya aku dengan selamba apek tu cakap "dari lubang la"..aku mcm tak beraper nak paham aku tanyer lagi"kalau ada lubang mean bocor la apek kan??" pastu apek tu cuba menegakkan benang yang basah"tak bocor la kawan tapi angin keluar jerk" ...ikut ko la apek..mals nak bertekak ngan ko...huhuhuh...so moral nyer kat dunia ni kengkawan...mcm2 jenis manusia ada..so renung2 kan la n selamat beramal...

No comments: